Czas i koszty dostawy

Koszt wysyłki jest uzależniony od sposobu dostawy, tzn. czy kurierem InPost czy do paczkomatu InPost oraz sposobu płatności – za pobraniem lub z przedpłatą (płatność online). Wszystkie przesyłki do 31 kg wysyłamy jako jedną przesyłkę

Przy zamówieniu możesz skorzystać z następujących form dostawy:

Przy przedpłacie (płatność online)

  • Paczkomat InPost – 10,89 zł
  • Kurier InPost – 13,15zł

Przy płatności za pobraniem (płatność w momencie odbioru)

  • Paczkomat InPost – 13,89 zł
  • Kurier InPost – 16,15zł

Dla wielu produktów oferowanych w naszym sklepie masz darmową przesyłkę. Darmowa przesyłka występuje także przy zamówieniu powyżej 500 złotych.

Czas dostawy

Zamówienia można składać przez stronę internetową 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

Wysyłka zamówień następuje zazwyczaj w ciągu od 24h do 48h od złożenia zamówienia za pobraniem, lub w przypadku płatności online lub kartą płatniczą oraz przelewu na konto- w ciągu 24 do 48h od zaksięgowania pełnej kwoty za zamówienie na naszym koncie bankowym.

W praktyce o ile to możliwe dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone do godziny 13:00 w dniu roboczym, zostały wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.

W przypadku zamówień złożonych w piątek po godz. 13:00, oraz w dni wolne od pracy- staramy się aby zostały zrealizowane następnego dnia roboczego.

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  • Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
  • Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Natura i Zdrowie
    Piłsudskiego 14/4
    33-100 Tarnów
  • Rozpatrzenie reklamacji
    Rozpatrzenie reklamacji następuję do 14 dni od daty odebrania towaru przez nasz sklep. O wynikach reklamacji zostanie klient powiadomiony za pomocą poczty email lub telefonicznie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Natura i Zdrowie
Piłsudskiego 14/4
33-100 Tarnów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Formularz zwrotu towaru do pobrania.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0.00