Koszt wysyłki jest uzależniony od sposobu dostawy, tzn. czy kurierem InPost czy do paczkomatu InPost oraz sposobu płatności – za pobraniem lub z przedpłatą (płatność online). Wszystkie przesyłki do 31 kg wysyłamy jako jedną przesyłkę
Przy zamówieniu możesz skorzystać z następujących form dostawy:
Przy przedpłacie (płatność online)
- Paczkomat InPost – 10,89 zł
- Kurier InPost – 13,15zł
Przy płatności za pobraniem (płatność w momencie odbioru)
- Paczkomat InPost – 13,89 zł
- Kurier InPost – 16,15zł
Dla wielu produktów oferowanych w naszym sklepie masz darmową przesyłkę. Darmowa przesyłka występuje także przy zamówieniu powyżej 500 złotych.
Czas dostawy
Zamówienia można składać przez stronę internetową 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.
Wysyłka zamówień następuje zazwyczaj w ciągu od 24h do 48h od złożenia zamówienia za pobraniem, lub w przypadku płatności online lub kartą płatniczą oraz przelewu na konto- w ciągu 24 do 48h od zaksięgowania pełnej kwoty za zamówienie na naszym koncie bankowym.
W praktyce o ile to możliwe dokładamy wszelkich starań aby zamówienia złożone do godziny 13:00 w dniu roboczym, zostały wysłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00, wysyłamy następnego dnia roboczego.
W przypadku zamówień złożonych w piątek po godz. 13:00, oraz w dni wolne od pracy- staramy się aby zostały zrealizowane następnego dnia roboczego.
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu. - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Natura i Zdrowie
Piłsudskiego 14/4
33-100 Tarnów - Rozpatrzenie reklamacji
Rozpatrzenie reklamacji następuję do 14 dni od daty odebrania towaru przez nasz sklep. O wynikach reklamacji zostanie klient powiadomiony za pomocą poczty email lub telefonicznie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Natura i Zdrowie
Piłsudskiego 14/4
33-100 Tarnów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.